Tuesday, July 26, 2011

VALGETS KVAL

Jeg og mannen er litt uenig for tiden om hvilken farge som skal prege møblemanget i stuen.
Diskusjonen kom etter at vi fant ut at vi ville kjøpe oss et nytt vintrineskap.

For øyeblikket har vi mørke møbler i stuen og det er en stil jeg liker veldig godt. Mannen har forelsket seg i hvitt ;) Jeg liker også hvite møbler men føler at mørke er mer meg. Stuen er det eneste rommet i leiligheten hvor vi har bruntoner, de andre er hvite med hvite møbler, og derfor føler jeg det er litt kjekt å ha litt begge deler. "Begge deler ja takk!"

Men hva bør vi gå for ?????? "grubble grubble"

Det øveste er fra Bohus og de to nederste er Home and Cottage.
Det siste skapet er litt mørkt og jeg lurer på om det blir litt for svart.....


 


Og så har jeg lyst på dette spisebordet, men uten de stolene. Bordet er fra Skeidar og heter Sicilia

No comments:

Post a Comment